söndag 22 maj 2011

Upplevelsebakis.

Ja, jag kan inte beskriva känslan som idag har infunnit sig med något annat ord. Upplevelsebakis. Jag vet inte riktigt vad man tar sig till när man är helt ledig. När allt krut är lagt. Alla fina besök har åkt hem. Regnet faller. Inget absolut måste. Idag i alla fall...


Vilka fina dagar jag har fått uppleva. Långväga besök från hela ladet. Jag har verkligen firat min examen. God mat, fina vänner, fina familjer, presenter, blommor, fina klassen, HELA klassen, hundkalas. Trångt och otroligt trevligt. Jag finner inga ord. Jag är så glad och tacksam. På riktigt. Vilken helg.

Vernissagen blev lyckad. Fint väder och glada miner. Mycket folk. Tal av rektor. Vin. Tror att vi alla är trötta men nöjda. Mycket jobb. Känner stolthet över oss alla. Över mig själv. Skön känsla.

Tomhet infinner sig. Men jag vet att det vänder. Ganska snart. Hoppas jag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar