fredag 27 maj 2011

Ett alldeles eget verktyg.

Ja nu sitter de på plats. Alla dessa lappar.
En mycket vänlig själ tyckte att det såg lite jobbigt ut att sätta upp Alla dessa lappar. Så denna vänliga själ gjorde mig ett eget verktyg. Det är ju inte alla som har det. Jag har inte riktigt kommit på något klockrent namn till det än. Men jag har det i väskan och går och klämmer på det ibland. Det är fint. Och det var verkligen till stor hjälp med att sätta upp Alla dessa lappar. Jag kommer ju att få göra det ett par gånger till. Minst. Om en och en halv vecka ska jag göra det i Göteborg, på 3:e våningen. Ett ställe som vi ska ha vår examensutställning på. Och i höst blir det i Berlin. Vår lilla klass har fått ett stipendium för att ställa ut vårt examensarbete där. Spännande. Mycket att se fram emot. Så har jag ju ett så fint verktyg.





2 kommentarer: