fredag 18 mars 2011

Delredovising.

Nu är det gjort. Delredovisning nr I av II är genomförd. Jag känner mig stolt och glad över vilken begåvad klass jag råkar tillhöra. Blir glad och känner mig trygg över det som komma skall. Vi kommer tillsammans fixa detta galant. Det är jag övertygad om. Inte för att jag någonsin har tvivlat, men ibland är det vara skönt att känna det extra mycket.

Jag är även stolt över mig själv. Att jag har jobbat på bra. Trots att det inte alltid kännts så. Men jag har gjort en grundlig research. Det känns bra. En stabil grund att stå på. Nu är jag redo för att ta tag i lite praktiskt arbete. Textilt tryck, broderi, kollage, text och srkiva kanske? Men först ska jag njuta av helgen. Den kommer ju att bjuda på vernissage på Röhsska museet och deras konstslöjdsalong. Karin ska ställa ut sina fina tågbiljetter. Ska bli kul att se. Och vernissage är ju alltid kul. Dessutom innebär det ju en liten roadtrip med klassen. Den bästa av roadtripar. Födelsedagskalas ska vi också hinna mer på roadtripen. Oj så skoj.

"Ledigt vi tar oss, vi skojar och har oss. Hela dagen ska vi ha roligt!"





Annika hade bakat en god och fin kaka som vi firade lite med. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar