tisdag 25 januari 2011

Känslan.

De sista dagarna har jag gått omkring och varit lite sorgsen. Sorgsen och nostalgisk. Det går liksom inte riktigt över. Det spelar ingen roll om jag spelar "gladlåtar-listan". Det är ju inte så att jag går omkring och är ledsen. Men just sorgsen. Nu är det sista terminen. Jag kan inte sluta tänka på att detta snart är slut. Så bra som VI har det nu. Det kommer VI aldrig ha. Klassen. Fika. Njuta. Umgås. Skapa för glatta livet. Tusan vad jag kommer sakna detta.

Ikväll blir det middag. Med fint tema. Jessica kommer att fattas oss. Eller mig i alla fall. Och på fredag är det ännu mer festligheter. Festligheter är fint. Just denna festlighet är den första (förhoppningsvis inte sista) festen med Exam BA 2011. Det är ju värt att fira. I min lilla trånga vrå ska vi hålla till. Det är bra. Om det är trångt. Då måste folk umgås lite mer.
Och morr till datorsalens datorer som skriver ut helt sjukt mörka bilder. Men vad spelar det för roll? Egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar