söndag 11 juli 2010

Vernissagen.


Familjen, nära och kär var med mig till Håverud och Galleri Vals. Det kändes så fint. Att de var med mig och ja, det var faktiskt fler än dem. Min grönska var på plats, jag fick blommor och paket. Jag fick prata med en tant från Melleruds tidning. En brittisk söt dam som tyckte att det skulle vara mer textil konst i världen. Jag kunde inte annat än att hålla med henne. Gulligt. Det var varmt och solig. Vin serverades. Likaså salta pinnar och nötter. Och jag njöt en smula. Detta kan jag helt klart vänja mig vid.

Det fanns mycket annat fint att titta på i galleriet. Jag måste säga att Bodil och Charlie som driver galleriet verkligen har lyckats få ihop en fin utställning. Väl värt ett besök. Underbar lokal. Så skulle jag vilja bo. Heja Vals.




















1 kommentar:

  1. Å vilka fina bilder!! önskar så att jag hade varit där :) puss

    SvaraRadera