onsdag 19 maj 2010

Terminsavslut.


Nu börjar terminen och läsåret närma sig slutet. Konstigt. Skönt. Jobbigt.
Innan dess är det förstås en del som ska göras. Men redan nu har jag sammanfattat terminen och läsåret i en fin liten terminsrapport. Bra och skönt att få på riktigt tänka igenom vad man gjort. Man hinner göra otroligt mycket på en termin, för att inte tala om ett helt läsår. Tiden går fort.

Jag känner att jag är på väg på många sätt och vis. Jag är nöjd med mitt läsår. Så mycket jag har lärt mig. Så mycket jag utvecklas. Jag märker själv skillnaden och känner hur jag växt både som person och som konstnär/formgivare/designer. (Vad jag nu vill kalla mig?!) Det är sällan i livet som jag upplevt att jag varje dag och vecka kan ta på faktisk kunskap och känslan av att jag är något stort på väg. Detta är början på fortsättningen. Som jag längtar efter det.

Det är också början på slutet som närmar sig. Nästa år är det dags för mig att ta examen från denna utbildning. Skoj. Skrämmande. Skönt. Stressande.
Kan inte låta bli att längta.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar