onsdag 24 mars 2010

Gör det roligt. För Guds skull.


Teckna kroki och modellera gillar jag inte riktigt. Eller i alla fall väldigt sällan. Ibland, väldigt få gånger, känns det bra och en aning roligt. Men får jag göra det på mitt sätt tycks det helt och hållet vara min kopp te. Vem har sagt att man måste teckna med papper och penna? Jag gör det numera med nål och tråd. Brodera är kul. Jag gick till skolan och kände mig så tillfreds när jag kommit på denna idé och jag glömde till och med av att räkna minuterna till både lunch och eftermiddagsfika under dagen. Legendariskt skulle man kunna säga. Om man inte till och med ska slå till med ett: Historiskt. Jag stod ut hela dagen och känner att det ska bli helt ok att gå till skolan för att teckna imorgon. På mitt sätt. Jag gillar mitt sätt.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar