tisdag 8 december 2009

Konsten. Livet. Röran. Identiteten.


Vilken helg. Jag har skrattat så jag har ont i ansiktet. Julmarknaden i Eksjö blev lyckad. Jag är nöjd. Har träffat många roliga och inspirerande människor. Underbart att få träffa människor som tycker till om det jag gjort, både bra och dåligt! Det kommer att bli fler besök på Eksjö Julmarknad gissar jag på.
Väldigt skönt och fint att träffa fina vänner också. Oj så mycket energi jag fått av denna helg! Stort tack till min kompanjon Medicine By Frisk!













Idag har det varit näst sista arbetsdagen på Identitetsprojektet. Vilken bra arbetsdag jag haft och så roligt! Jag har stickat mitt egna ullgarn på stickmaskinen. Omkring 8 000 varv. Runt ett kilo skulle jag gissa på. Efter detta tillverkade jag mina egna stickor. Modell enorma. De är nästan lika långa som mig och runt 15 cm i omkrets. Spännande, roligt och jag kände mig som Nils Kalsson Pyssling när jag testade att sticka med dom.
Imorgon väntar en intensiv dag med de sista timmarna innan redovisningen på torsdag. Ska bli roligt med redovisning, dels för egen del men också att se vad alla andra har gjort.

Jag vet inte riktigt hur många gånger jag har tänkt på idag hur otroligt glad jag är över att göra det jag gör, vad fint det är att jag får gå på den här skolan, den här utbildningen och vad glad jag är över att ta del av allt intressant som händer här. Och vad mycket det händer med mig, varje minut, varje sekund. Bra för hela själen! Vill aldrig sluta! Kommer aldrig sluta!













Bilden här ovan har Miss Karla hjälpt mig att ta. Tack!

1 kommentar:

  1. HÄFTIGASTE STICKNINGEN JAG SETT!!! SNACKA OM GIGANTISKA STICKOR... OCH GARNET??!

    SvaraRadera